Wat gebeurt er met e-mail naar een niet-bestaand e-mailadres?

Wanneer de server e-mail ontvangt op een e-mailadres dat niet bestaat, moet het iets met deze berichten doen. DirectAdmin geeft u daarin de volgende drie mogelijkheden:

1. De server verwijdert de berichten en laat de afzender weten dat dit adres niet bestaat.
2. De server verwijdert de berichten zonder de afzender te laten weten dat dit adres niet bestaat. (niet aanbevolen)
3. Server stuurt de berichten door naar een ander geldig e-mail adres (dit kan naar elk adres, dus ook naar een hotmail adres).

Ga naar uw DirectAdmin-account via [uw domein naam of het ip-adres van uw server]:2222 (bijvoorbeeld www.a-classwebhosting.nl:2222) en login met de gegevens die u via de e-mail hebt ontvangen tijdens de oplevering. 

Kies in de pagina onder het kopje E-mail Management de functie Catch-All E-Mail 

Fail: The sender is notified that the address doesn't exist (recommended)
Ignore: The email is dropped and completely ignored (not recommended)
Address:  (or select from 

Maak uw gewenste keuze en klik op update.

  • Email, SSL
  • 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Related Articles

Hoe maak ik een e-mailaccount aan?

In het beheerpaneel van DirectAdmin kunt u zelf eenvoudig e-mailaccounts aanmaken.Ga naar uw...

Hoe stel ik een afwezigheidsmelding in? (Vacation Messages)

Indien u een bepaalde periode uw e-mail niet kunt beantwoorden, kunt u een afwezigheidsmelding...

Kan ik mijn e-mail automatisch doorsturen naar een ander account? (forwards)

Indien een werknemer vertrokken is en u niet wilt dat de e-mail niet meer binnenkomt op het...

Kan mijn e-mail automatisch beantwoord worden? (Autoresponder)

Met autoresponders kunt u automatisch een ontvangen e-mail beantwoorden met een standaard...

Hoe stel ik het spam-beleid voor inkomende e-mail in?

In DirectAdmin kunt u zelf aangeven hoe u wilt dat de server met spam omgaat.Ga naar uw...