Wanneer de server e-mail ontvangt op een e-mailadres dat niet bestaat, moet het iets met deze berichten doen. DirectAdmin geeft u daarin de volgende drie mogelijkheden:
1. De server verwijdert de berichten en laat de afzender weten dat dit adres niet bestaat.
2. De server verwijdert de berichten zonder de afzender te laten weten dat dit adres niet bestaat. (niet aanbevolen)
3. Server stuurt de berichten door naar een ander geldig e-mail adres (dit kan naar elk adres, dus ook naar een hotmail adres).
Ga naar uw DirectAdmin-account via [uw domein naam of het ip-adres van uw server]:2222 (bijvoorbeeld www.a-classwebhosting.nl:2222) en login met de gegevens die u via de e-mail hebt ontvangen tijdens de oplevering.
Kies in de pagina onder het kopje E-mail Management de functie Catch-All E-Mail
Fail: | The sender is notified that the address doesn't exist (recommended) | |
Ignore: | The email is dropped and completely ignored (not recommended) | |
Address: | (or select from |
Maak uw gewenste keuze en klik op update.