Hoe stel ik een afwezigheidsmelding in? (Vacation Messages)

Indien u een bepaalde periode uw e-mail niet kunt beantwoorden, kunt u een afwezigheidsmelding instellen via DirectAdmin

Ga naar uw DirectAdmin-account via [uw domein naam of het ip-adres van uw server]:2222 (bijvoorbeeld www.a-classwebhosting.nl:2222) en login met de gegevens die u via de e-mail hebt ontvangen tijdens de oplevering.

Klik onder het kopje E-mail Management op Vacation Messages en vervolgens op Set Vacation Messages

Bij Vacation Account kiest u de e-mailbox waarvoor de afwezigheidsmelding bedoeld is.

In het veld Vacation Message vult u de melding in de automatisch terug gestuurd wordt als het account een e-mail ontvangt.

Bij Vacation Start vult u de datum in wanneer de melding moet ingaan en bij Vacation End vult u de datum in dat de melding niet meer verstuurd dient te worden.

Vervolgens klikt u op Create

  • Email, SSL
  • 105 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Related Articles

Hoe maak ik een e-mailaccount aan?

In het beheerpaneel van DirectAdmin kunt u zelf eenvoudig e-mailaccounts aanmaken.Ga naar uw...

Wat gebeurt er met e-mail naar een niet-bestaand e-mailadres?

Wanneer de server e-mail ontvangt op een e-mailadres dat niet bestaat, moet het iets met deze...

Kan ik mijn e-mail automatisch doorsturen naar een ander account? (forwards)

Indien een werknemer vertrokken is en u niet wilt dat de e-mail niet meer binnenkomt op het...

Kan mijn e-mail automatisch beantwoord worden? (Autoresponder)

Met autoresponders kunt u automatisch een ontvangen e-mail beantwoorden met een standaard...

Hoe stel ik het spam-beleid voor inkomende e-mail in?

In DirectAdmin kunt u zelf aangeven hoe u wilt dat de server met spam omgaat.Ga naar uw...

Powered by WHMCompleteSolution