Hoe stel ik het spam-beleid voor inkomende e-mail in?

In DirectAdmin kunt u zelf aangeven hoe u wilt dat de server met spam omgaat.

Ga naar uw DirectAdmin-account via [uw domein naam of het ip-adres van uw server]:2222 (bijvoorbeeld www.a-classwebhosting.nl:2222) en login met de gegevens die u via de e-mail hebt ontvangen tijdens de oplevering. 

Klik onder het kopje E-mail Management op Spamassassin Setup

Vervolgens komt u in het Spamassassin beheermenu

Allereerst geeft u onder het kopje Where do you want the spam to go aan wat u wenst te doen met span:
- Kiest u voor Inbox dan zal de spam gewoon in uw e-mailaccount verschijnen
- Kiest u voor Redirect it to the catch-all spam folder in your main imap account dan zal de e-mail naar het standaard account van uw pakket gestuurd worden (gebruikersnaam@domeinnaam.nl).
- Kiest u voor Send the spam to the user's spam folder dan zal de mail in de spamfolder van de gebruiker terecht komen.
- Kiest u voor Delete the spam dan zal de spam direct en onheroepelijk verwijderd worden.
  • Email, SSL
  • 38 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Related Articles

Hoe maak ik een e-mailaccount aan?

In het beheerpaneel van DirectAdmin kunt u zelf eenvoudig e-mailaccounts aanmaken.Ga naar uw...

Wat gebeurt er met e-mail naar een niet-bestaand e-mailadres?

Wanneer de server e-mail ontvangt op een e-mailadres dat niet bestaat, moet het iets met deze...

Hoe stel ik een afwezigheidsmelding in? (Vacation Messages)

Indien u een bepaalde periode uw e-mail niet kunt beantwoorden, kunt u een afwezigheidsmelding...

Kan ik mijn e-mail automatisch doorsturen naar een ander account? (forwards)

Indien een werknemer vertrokken is en u niet wilt dat de e-mail niet meer binnenkomt op het...

Kan mijn e-mail automatisch beantwoord worden? (Autoresponder)

Met autoresponders kunt u automatisch een ontvangen e-mail beantwoorden met een standaard...