Hoe zorg ik ervoor dat mail van een e-mailadres niet in de spambox komt?

In DirectAdmin kunt u zelf een e-mailadres op de zogenaamde Whitelist zetten zodat berichten van een bepaald e-mailadres niet meer in de spambox terecht komt.

Ga naar uw DirectAdmin-account via [uw domein naam of het ip-adres van uw server]:2222 (bijvoorbeeld www.a-classwebhosting.nl:2222) en login met de gegevens die u via de e-mail hebt ontvangen tijdens de oplevering. 

Klik onder het kopje E-mail Management op Spamassassin Setup

Vervolgens komt u in het Spamassassin beheermenu

Onderaan de pagina vindt u de Whitelist. Vul hier het e-mailadres in en klik op Save.
  • Email, SSL
  • 92 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Related Articles

Hoe maak ik een e-mailaccount aan?

In het beheerpaneel van DirectAdmin kunt u zelf eenvoudig e-mailaccounts aanmaken.Ga naar uw...

Wat gebeurt er met e-mail naar een niet-bestaand e-mailadres?

Wanneer de server e-mail ontvangt op een e-mailadres dat niet bestaat, moet het iets met deze...

Hoe stel ik een afwezigheidsmelding in? (Vacation Messages)

Indien u een bepaalde periode uw e-mail niet kunt beantwoorden, kunt u een afwezigheidsmelding...

Kan ik mijn e-mail automatisch doorsturen naar een ander account? (forwards)

Indien een werknemer vertrokken is en u niet wilt dat de e-mail niet meer binnenkomt op het...

Kan mijn e-mail automatisch beantwoord worden? (Autoresponder)

Met autoresponders kunt u automatisch een ontvangen e-mail beantwoorden met een standaard...

Powered by WHMCompleteSolution